ရာသက္ပန္ ပရဟိတ၀ါသနာရွင္မ်ားအသင္း
မဂၤလာပါ ရာသက္ပန္ပရဟိတ၀ါသနာရွင္မ်ားအသင္းမွ လႈိက္လွဲစြာႀကိဳဆိုပါတယ္၊ အသင္း၀င္ျဖစ္ပါက log in အားႏွိပ္၍ ၀င္ေရာက္ပါ၊ အသင္း၀င္အျဖစ္မွတ္ပုံတင္လိုလွ်င္ Register အားႏွိပ္ပါ။
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Affiliates

free forum

Forumotion on Facebook Forumotion on Twitter Forumotion on YouTube Forumotion on Google+

October 2018
MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendar Calendar


မ်က္စိအတြက္ေလ့က်င့္ခန္း

Go down

မ်က္စိအတြက္ေလ့က်င့္ခန္း

Post by yarthetpan on Sun Sep 14, 2014 8:55 pm

Computer အၾကည့္မ်ားတဲ့သူေတြအသံုး၀င္မွာပါ

ခပ္သြက္သြက္ေျပးတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေရကူးတာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုခုကို ေန႔စဥ္ျပဳလုပ္ၿပီး ခႏၶာကုိယ္ကို ၾကံ့ခုိင္ေအာင္ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ဖုိ႔က
အေရးပါတဲ့ ကိစၥတစ္ရပ္ျဖစ္တယ္ဆုိတာကို လူတုိင္းနီးပါး
သိထားတဲ့ကိစၥတစ္ခုပါ။ ဒါေပမယ့္ သင့္မ်က္လံုးကိုလည္း ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးလုိ႔ ရတယ္ဆုိတာကိုသိထားပါသလား။ မ်က္လံုး ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးျခင္းျဖင့္ မ်က္လံုးက်န္းမာေရးကို ေကာင္းမြန္ေစသလုိ
မ်က္စိေညာင္းညာျခင္းကိုလည္း ေလ်ာ့ပါးေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မ်က္လံုးေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြကို လုပ္ၿပီး
မ်က္စိကို ေကာင္းမြန္ေအာင္ ထားႏိုင္ၾကဖုိ႔ ေအာက္မွာ လြယ္ကူ႐ိုးရွင္းတဲ့ မ်က္လံုးေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

၁။ ကုလားထုိင္မွာ သက္ေတာင့္သက္သာအေနအထားနဲ႔ ထုိင္ပါ။ လက္ဖဝါးႏွစ္ဖက္ကို ပူေႏြးလာတဲ့အထိ ပြတ္ပါ။ ပူေႏြးလာရင္ မ်က္လံုးႏွစ္လံုးကို ညင္သာစြာမွိတ္ၿပီး လက္ဖဝါးနဲ႔ အုပ္ထားပါ။
မ်က္စိကိုဖိၿပီးအုပ္မထားပါနဲ႔။ လက္ဖဝါးအခြက္ထဲနဲ႔ မ်က္စိကုိအုပ္၊ အလင္းေရာင္မဝင္ေအာင္ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကို မဟေအာင္ထားပါ။ ႏွာတံနဲ႔ လက္ဖဝါးကိုလည္း ထိေနေအာင္ထားပါ။
ေမွာင္မည္းတဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္လုိသေဘာထားၿပီး အေမွာင္ထဲကို အာ႐ံုစူးစိုက္လုိက္ပါ။အသက္ျပင္းျပင္း႐ႈသြင္းလုိက္ပါ။ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္အမွတ္တရေလးေတြကို စဥ္းစားေနပါ။ ေမွာင္မည္းတဲ့ဝန္းက်င္ကိုသာ ျမင္ရၿပီဆုိရင္ လက္ဖဝါးကုိ အသာေလးဖယ္လုိက္ပါ။
ဒီလုိမ်ဳိးေလ့က်င့္ခန္းကို ၃ မိနစ္ေလာက္ လုပ္ေပးပါ။

၂။ မ်က္စိကို တင္းတင္းေလးမွိတ္လုိက္ပါ။ ၅ စကၠန္႔ေလာက္ၾကာရင္ ျပန္ဖြင့္ပါ။ ၅ စကၠန္႔ေလာက္ ၾကာရင္
တင္းတင္းေလးျပန္မွိတ္ပါ။ ဒီလုိမ်ဳိးေလး ၇ ႀကိမ္၊ ၈ ႀကိမ္ေလာက္ လုပ္ေပးပါ။

၃။ မ်က္လံုးေလးမွိတ္ၿပီး လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ စက္ဝိုင္းပံုသ႑ာန္လႈပ္ရွားမႈနဲ႔ ႏွိပ္ေပးပါ။ တအားဖိၿပီး
မႏွိပ္ပါနဲ႔။ အားေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေလးနဲ႔ႏွိပ္ပါ။

၄။ လက္ေခ်ာင္းသံုးေခ်ာင္းနဲ႔ အေပၚမ်က္ခြံကို ဖိေပးပါ။ ၂ စကၠန္႔ေလာက္ ဖိၿပီး ေလ်ာ့ခ်လုိက္ပါ။ ၅ ႀကိမ္ခန္႔ လုပ္ေပးပါ။

၅။ သက္ေတာင့္သက္သာအေနအထားနဲ႔ထုိင္ပါ။ မ်က္လံုးကို နာရီလက္တံအတုိင္း လွည့္ပါ။
မ်က္ေတာင္ခတ္ပါ။ ေနာက္ နာရီလက္တံေျပာင္းျပန္လွည့္ပါ။ ငါးႀကိမ္ေလာက္လုပ္ေပးပါ။

၆။ မွန္ျပတင္းေပါက္နဲ႔ ၆ လက္မေလာက္အကြာမွာထုိင္ပါ။ မ်က္စိအေနအထားနဲ႔ အေနအေတာ္ေလာက္မွာ ထင္သာမယ့္အေရာင္တခုနဲ႔ အမွတ္ေလးခ်စ္လုိက္ပါ။ အဲဒီအမွတ္ေလးေနတဆင့္ အေဝးတစ္ေနရာကို ၁၅ စကၠန္႔ေလာက္ စူးစိုက္ၾကည့္လုိက္ပါ။ ၿပီးရင္ အမွတ္ကေလးကုိပဲ ၁၅ စကၠန္႔ေလာက္ ျပန္ၾကည့္ေပးပါ။
ဒါမွမဟုတ္ ခဲတံတစ္ေခ်ာင္းကို လက္တစ္ကမ္းအကြာမွာ ကိုင္ၿပီး စူးစိုက္ၾကည့္ပါ။ ႏွာေခါင္းနားေရာက္ေအာင္ တျဖည္းျဖည္း ဆြဲယူလာပါ။
ၿပီးရင္ လက္တကမ္းအကြာကို တျဖည္းျဖည္း ျပန္ေရႊ႕လုိက္ပါ။ ၁ဝ ႀကိမ္လုပ္ေပးပါ။

၇။ နံရံတစ္ခုနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ထုိင္ပါ။ ၿပီးရင္ ေခါင္းကိုမလႈပ္ပဲ မ်က္လံုးနဲ႔ နံရံေပၚမွာ စာေရးပါ။ ပထမေတာ့ခက္ခဲတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
ေလ့က်င့္ရင္းနဲ႔ ေပ်ာ္စရာေလးတစ္ခု ျဖစ္လာတာကို ေတြ႕ရမွာပါ။
စာလံုးႀကီးႀကီးေရးေလ ထိေရာက္မႈ ပုိရွိေလပါပဲ။

၈။ ေရွ႕မွာ နာရီႀကီးႀကီးတစ္လံုးရွိေနတယ္လုိ႔ မွတ္ယူထားပါ။ နာရီရဲ႕ အလည္ဗဟိုတည့္တည့္ကို ၾကည့္ေနပါ။
နာရီမွတ္ကိုၾကည့္ပါ။ ဗဟိုကိုျပန္လာပါ။ ေနာက္နာရီမွတ္ တစ္ခုကို ထပ္ၾကည့္ပါ။ ဗဟိုကိုျပန္ၾကည့္ပါ။
နာရီလက္တံ ၁၂ ခုျပည့္ေအာင္လုပ္ၿပိးသြားရင္ လံုေလာက္ပါၿပီး။ ဒီေလ့က်င့္ခန္းကို မ်က္လံုးမွိတ္ၿပီးေတာ့လည္း လုပ္လုိ႔ရပါတယ္။

၉။ ေပ ၁၅ဝ အကြာအေဝးေလာက္မွာရွိတဲ့ အရာဝတၳဳတစ္ခုခုကို စကၠန္႔အနည္းငယ္ေလာက္ စူးစိုက္ၾကည့္ပါ။
တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေပ ၃ဝ ေအာက္ရွိတဲ့ အရာဝတၳဳဆီကို အၾကည့္ေျပာင္းလုိက္ပါ။
စကၠန္႔အနည္းငယ္ေလာက္ၾကာရင္ အေဝးမွာရွိတဲ့ အရာဝတၳဳဆီကိုျပန္ၾကည့္လုိက္ပါ။ ငါးႀကိမ္ေလာက္
လုပ္ေပးပါ။

၁ဝ။ ေဝးႏိုင္သမွ် ေဝးတဲ့ ေနရာမွာရွိတဲ့ အရာဝတၳဳတစ္ခုကို ၾကည့္ပါ။ နာရီဝက္အၾကာမွာ တခါေလာက္ အေဝးကိုၾကည့္ေပးပါ။ ဒီလုိမ်ဳိးၾကည့္ေပးျခင္းဟာမ်က္လံုး အျမင္စြမ္းအားကို ထိန္းထားေပးႏိုင္သလုိ၊ အျမင္အာ႐ုံယုိယြင္းလာျခင္းကိုလည္း ထိေရာက္စြာ ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။

၁၁။ မ်က္လံုးကို အေပၚၾကည့္ ေအာက္ၾကည့္ ၾကည့္ေပးပါ။ ၈ ႀကိမ္ေလာက္လုပ္ၿပီး၊ ညာၾကည့္၊ ဘယ္ၾကည့္
ၾကည့္ေပးပါ။ ၈ ႀကိမ္ေလာက္လုပ္ပါ။ ၾကည့္အခါမွာ မ်က္လံုးကို ဖိၿပီး မၾကည့္ပါနဲ႔။ ဖိၿပီးၾကည့္ရင္ အျမင္အာ႐ံုကို ပိုမိုဆုိးဝါးေစတာေၾကာင့္ ဖြဖြေလးပဲမ်က္လံုးကို ေရႊ႕လ်ားပါ။
ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုကို အခ်ိန္ၾကာၾကာလုပ္တာထက္စာရင္ မွန္မွန္ေလးလုပ္ဖုိ႔က ပုိအေရးႀကီးပါတယ္။
ကြန္ပ်ဴတာသံုးလုိ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ အလုပ္တစ္ခုကို အာ႐ံုစုိက္ၿပီးအခ်ိန္အၾကာႀကီး အလုပ္လုပ္ေနစဥ္မွာ မ်က္လံုးကုိ ဟုိဟုိ၊ ဒီဒီေရႊ႕လ်ားအလုပ္လုပ္ေစပါ။ အလုပ္လုပ္ေနစဥ္ အတြင္းမွာလည္း အေဝးတေနရာကိုၾကည့္ၿပီး
မ်က္လံုးေညာင္းညာမႈကို ေျဖေလွ်ာ့ပါ။ လက္ဖဝါးႏွစ္ဖက္ကိုပူေအာင္ပြတ္ၿပီး မ်က္လံုးေပးမွာအုပ္ေပးထားတဲ့ နည္းကေတာ့ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ခဏခဏ မ်က္ေတာင္ခတ္ပါ။ မ်က္လံုး ေညာင္းၿပီးစပ္ေနတဲ့အခါ အေျခအေနေပးရင္ ေရေအးေလးနဲ႔ မ်က္လံုးကို ေဆးေၾကာေပးလုိက္ပါ။
avatar
yarthetpan
Admin

Posts : 40
Join date : 2014-08-12
Age : 29

Character sheet
ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕ပါေစ:
0/0  (0/0)

View user profile http://www.yarthetpan.forumotion.com

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum